2019. CULINARIUM Thaiföld utazás.

Sokat beszélgettünk Veletek kedves barátaink, volt Culinarium résztvevők és felmerült valamikor tavaly a gondolat, hogy mi lenne ha a Culinariumot a téli hónapokban, amikor a toszkán természet még alszik, egy másik helyszínre "teleportálnánk". Gondolkodtunk, tervezgettünk, odautaztunk, megnéztünk, na és mindent kipróbáltunk. Így született meg az első CULINARIUM UTAZÁS, mégpedig Thaiföldre, Chiang Mai-ba.

Kiválasztottuk a legjobb időpontot, február végét, amikor a száraz meleg szezonba megy át az időjárás, amikor még nincs túl meleg. Emellett kiválasztottunk - az Apollo ezt megköveteli - egy szerintünk fantasztikus szállást, közel az óvároshoz, hogy mindenki önállóan vagy csoportban maga is fel tudja fedezni ennek a vibráló városkának a szépségeit.

Két hetet kínálunk, február 15-22, valamint február 22-március 01; úgy hisszük, hogy az a legjobb, ha Vendégeink a Culinariumot egy thaiföldi, vagy akár ázsiai út részeként tekinti és mellé mást is foglal, például egy fürdőnyaralást a déli szigeteken, vagy akár egy körutat Burma, Laos vagy Cambodia vidékén.

A kurzus tartalma:

• 3 főzősoktatás az általunk letesztelt, kiválsztott főzőiskolákban -20 féle étel-
  • minimum 2 piaclátogatás
  • organikus kertészet látogatása
  • egy nap egy elefántmenhelyen etetéssel fürdetéssel és együtt fürdéssel
  • botanikus kert látogatása
  • relaxáló masszázs egy Spa központban
  • vasárnapi esti kézműves / streetfood piac látogatása
  • az éjjeli piac "night market" látogatása
  • temérdek kóstolás, piacokon, standoknál
  • selyemkelme és papíresernyő gyár látogatása
  • jáde kő- és ezüsmanufaktúrák látogatása
  • nagy thai zenéstáncos búcsúvacsora a Ping folyó partján
  • minden nap bőséges büféreggeli
  • minden nap prosecco / sör / bor / ásványvíz
  • 6 ebéd és 4 vacsora
  • szállás a gyönyörű Na Nirand szállodában, kétágyas szobában, igény esetén, felár ellenében egyágyasban (korán jelezni, mert fogynak a helyek!)
  • minden helyi transzfer Chiang Maiban

A kurzus díja € 1.590.-

Résztvevők száma 10 - 12 fő.

A kurzus Chiang Maiban kezdődik, tehát az utazás Thaiföldre és azon belül Chiang Maiba önállóan történik. Amennyiben segítségre lenne szükségetek az utazás vagy a repülés tervezésében, szívesen ajánlunk egy ex-Culinariumos, nagyon kedves utazási irodavezető profit, aki mindenben tud segíteni! Privátban kérdezzetek rá!

Részletes Program:

Első nap, péntek (15.02 vagy 22.02)

Ezen a napon mindenki önállóan érkezik, feltehetően Bangkokból, ahonnan viszont naponta több mint 50 (!) gép érkezik Chiang Maiba. A gyönyörű NA NIRAND szállodában várunk Titeket egy hideg teával, gin tonikkal, ahova érdemes 15:00 körül megérkezni; akkor tudjuk a szobáinkat elfoglalni.

A feltehetően izzasztó utazás után talán egy medencés délutánnal kezdjük a nyaralást, mely keretein belül megismerkedünk a többi kurzusrésztvevővel.

Amikor a nap már lenyugvóban van és a hőmérséklet is kellemes, elindulunk az első felfedező utunkra Chiang Mai belvárosába.

A sétánkon, amely a gyönyörű Wat Chedi Luang-hoz is elvezet, "véletlenül" rengeteg street-food kocsikába botlunk, ahol szép lassan összerakjuk a napi vacsoránkat. Célunk, hogy a hét folyamán, szép lassan, a még megismerhető ízek és alakokból kiindulva egyre mélyebbre ássuk magunkat a Thai konyhaművészetbe, a grillezett csirkeszárnnyal kezdve míg majd (talán) el nem érünk a sült sáska, hernyó, és persze a vöröshangyatojás saláta szintjéig...mármint az aki akar :-). A séta végén egy drinkkel köszönünk el a naptól, és fáradtan ágynak esünk.

Második nap, szombat (16.02 vagy 23.02)